SAMSUNG SERVİSE (BDH SERVİS) GÖNDERİLEN TABLET KIRILIP GERİ GELDİ
Aşağıda Tüketici Hakem Heyetine gönderdiğim yazının özeti bulunmakta.
26.06.2020 tarihinde elime ulaşan Samsung tablet, aldıktan 5 gün ve birkaç saat kullanımdan sonra arızalandı ve ekranın bir kısmı karardı (ekranın arızalı kısmında görüntüler görünebiliyor ve tablet kullanılabiliyordu). Garanti kapsamında Samsung Yetkili servise gönderdiğimde kullanıcı hatası iç ekran kırığı ve soket arızası deyip benden ücret talep ettiler(bana gönderdikleri servis raporunda soket arızası yazmıyor). Ürünü tamir ettirmeden geri istedim ancak ürün geldiğinde gönderirken mevcut olmayan darbe ile karşılaştım ve iç ekran bu darbeden dolayı tamamen parçalanmış ve tablet kullanılamaz vaziyetteydi. Durumu ispatlayabileceğim gönderim öncesi video ve fotoğraflar elimde mevcut. Eğer göndermeden önce fotoğraf ve video çekmeseydim, bu durumu nasıl ispatlardım?
SERVİSE GÖNDERMEDEN ÖNCE |
|
Aşağıdaki bilgiler sizin aldanmanızı önleyebilir:
- Öncelikle Sansunug'un kendi sitesinden alış veriş yapsanız bile SAMSUNG değil DRK AKSESUAR VE İLTEŞİM HİZM. PAZ. SAN. VE TİC. A.Ş.' dan alış veriş yapmış oluyorsunuz, faturada bu isim yazılı.
- Samsunug'un servisini yapan ve tabletimi kırıp yollayan firma: Samsung'un kendi servisi değil anlaştığı servis : BDH
- Şikayetinizi Samsunga 24 saat içinde size döneceğiz deniliyor evet dönüyorlar, telefon elimde iken çaldırıp kapatıyorlar, tekrar geri döndüğünüzde ise doğal olarak : telesekretere hoş geldiniz!! İkinici defa şikayet kaydı oluşturmak istediğinizde ;"size 2-3 gün içinde ulaşılacak" deniyor,(öncedeki 24 saati, 2-3 güne uzadı). Tekrar -güya- geri aradıklarında çağrı bırakıp kapatıyorlar, telefon elinizdeyken bile yetişmek mümkün değil. Yani Samsung; diyor ki :"İPE UN SERDİM".
ŞİKAYETVAR sitesinde ki link
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder